Friday 23 March 2012

Terkini 23 Mac 2012 : Surat Pengesahan Tapak Surau Oleh Meridian Tower



Assalammualaikum W.B.T.

Alhamdulillah, Jawatankuasa Penaja telah menerima surat pengesahan tapak surau daripada Meridian Tower Sdn. Bhd. pada hari Isnin, 19 Mac 2012 yang lalu. 

Ucapan ribuan terima kasih diucapkan kepada Saudara Saiful yang banyak membantu dari menghantar permohonan sehinggalah mengambil surat MT tersebut. Semoga jasa Saudara Saiful dibalas dengan rahmat dan rezeki berganda daripada Allah S.W.T

Langkah seterusnya ialah menghantar surat permohonan pengesahan tapak daripada pihak Majlis Perbandaran Kajang. Surat permohonan ini telah dihantar pada pagi ini, Jumaat, 23 Mac 2012. Kita amat berharap agar pihak MPKj dapat mengeluarkan surat pengesahan tersebut secepat mungkin agar kita dapat menghantar kertas kerja pembinaan surau kepada pihak JAIS sama ada penghujung bulan ini atau sebelum pertengahan April 2012.

Walaupun agak lewat dari jadual kerja yang telah kita tetapkan tetapi pihak Jawatankuasa Penaja amat bersyukur kerana setakat ini tiada halangan besar yang ditempuhi di dalam merealisasikan usaha kita.

Jutaan terima kasih kepada semua yang terus memberi sokongan dan doa tanpa rasa bosan dan putus asa. Insya Allah, kita yakin usaha ini akan berjaya

Sehingga bertemu lagi 


Wassalam


0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best Web Hosting Coupons